Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
I henhold til købeloven har du to års reklamationsret. Reklamationsretten gælder kun hvis du har brugt varen på almindelig og forsvarlig vis og ikke selv forvoldt skade på varen eller anvendt den fejlagtigt.

Vi refunderer fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, såfremt reklamationen er berettiget. Desværre oplever vi en del ikke reele reklamationer, som skyldes slid eller forkert brug/vask, disse vil blive afviste.

Er der tale om en reel reklamation, som er fejl eller mangler som følge af fabriks-/produktionsfejl, skal du hurtigst muligt oprette en reklamationssag via vores returportal, hvor du logger ind med den mailadresse du benyttede ved købet samt det omhandlende ordrenummer.
I Returportalen vælger du den/de varer reklamationen omhandler beskriver fejlen/manglen og vedhæfter billede af fejlen, så vi nemt kan se dette ved modtagelse på vores lager.
Når du har valgt forsendelsesmetode og afsluttet sagen, modtager du automatisk en mail med en gratis returlabel, som varen sendes retur med.
Ved modtagelse af reklamationssagen på vores lager behandler vi den hurtigst muligt og ofte i samråd med vores leverandør. Vi sørger for reparation/udbedring af fejl eller fremsendelse af ny vare hvis muligt. Er det ikke muligt med reparation eller ombytning af varen refunders købet.

Reklamationer behandles kun ved indsendelse til vores lager og desværre ikke via mail, SMS eller sociale medier.