Herunder kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål.

 

AFHENTNING
Jeg bor lige i nærheden og vil gerne spare fragte - er det muligt af hente min ordre selv?
- Ja, du vælger blot "Afhentning" som fragtmulighed ved check ud. Din ordre vil ofte være klar til afhentning på hverdage mellem kl. 10.00 og 17.00 - du modtager en mail, når din ordre er klar.

 

ANNULLERING
Jeg har fortrudt mit køb, og ønsker at annullere ordren - hvad gør jeg?
- Du sender os en mail hurtigst muligt, hvor du oplyser hvilket ordre nr. du ønsker at annullere.
Modtager vi din mail samme dag som din ordre og INDEN kl. 17.00, kan vi (forhåbentlig) nå at standse den, så den ikke kommer med til PostNord/GLS.
Modtager vi først din mail efter, din ordre har forladt vores lager, kan vi godt få den retur fra PostNord/GLS, men dette koster kr. 39,00 for returbehandling, som modregnes din ordrebetaling.

 

BØRNEPENGE
Kan jeg betale med børnepenge?
- Ja, du vælger blot servicen 'Børnepenge' ved check ud - det koster kr. 39,00 og kan ikke refunderes, ej heller ved evt. retur af ordre. Kredit til Børnepenge gælder kun for betaling med Dankort, Visa/Dankort eller MobilePay opsat til Dankort. Ønsker du at udskyde betalingen til børnepengene med Mastercard eller andre kort, henvises til betalingsmuligheden VIABILL ved check ud, hvor du bliver guidet igennem hvordan og hvornår du ønsker at betale.

 

DOBBELTORDRE
Jeg glemte noget i min ordre, kan jeg tilkøbe mere, uden at betale ekstra fragt?
- Ja, hvis din 2. ordre modtages inden vi afsender din første ordre (hverdage inden kl. 17.00), kan du blot lave en ekstra ordre og vælge afhentning i fragten - henvis gerne til første ordre i bemærkningsfeltet, så sender vi begge ordrer samlet.

 

RABATKODE
Jeg har lavet en ordre, men glemte at taste min rabatkode - hvad gør jeg?
- Vi retter desværre ikke ordre til med glemte rabatkoder af hensyn til det omfattende administration. Ønsker du din ordre med rabat, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan annullere din ordre, og du derefter kan lave en ny ordre med rabatkoden. Vi yder desværre ikke rabat med tilbagevirkende kraft.

 

RETUR
Jeg har sendt hele eller dele af min ordre retur, hvornår behandler I denne?
- Alle returordre behandles så vidt muligt indenfor 3 hverdage efter de er modtaget retur her ved os og senest førstkommenede weekend. I travle perioder kan der være længere behandlingstid, men vi gør alt hvad vi kan for at behandle hurtigst muligt og senest i førstkommende weekend.
Når din returordre er behandlet, kommer der automatisk en mail til dig vedrørende dette.
Vær opmærksom på, at der vi i henhold til købeloven har op til 14 dages behandlingstid på returpakker, selvom vi gør hvad vi kan, for at behandle hurtigst muligt og naturligvis i den rækkefølge de er modtaget.

 

RETURLABEL
Jeg ønsker at sende en eller flere varer retur, kan I evt. hjælpe med returlabel?
- Når du benytter vores returportal, modtager du en returlabel på mail, som du selv skal printe ud og påsætte returpakken. Når vi modtager din returpakke retur på vores lager, vil returfragten på kr. 39,00 blive fratrukket i dit tilgodehavende fra den/de varer der returneres.

VIABILL
Jeg ønsker at betale med ViaBill, men syntes ikke lige, jeg kan se hvordan?
- Grundet midlertidige udfald på betalinger med ViaBill, er der indtil dette er rettet mulighed for at vælge VIABILL ved at følge denne guide: 

Ved betaling vælger du QuickPay:
ViaBill_step1

Ved ”Gennemse ordre”:
ViaBill_step2

Går du ned i bunden af siden og vælger ”Afslut ordre”:
ViaBill_step3

Her bliver du omdirigeret til betalingsvinduet, hvor du under kortbetalingen vælger ViaBill:
ViaBill_step4

Herefter følger du blot anvisningerne som normalt, hvor du bliver guidet igennem ved ViaBill.